Blog_Categories

Skip Navigation Links.

View_Blog

Door: threeshipsportal op 19-2-2014
Christelijke Hogeschool Windesheim is per 1 september 2013 instituutsbreed overgestapt van Blackboard naar N@Tschool! als ELO. "Wij vonden het belangrijk dat de leverancier voldoende ervaring heeft in het hoger onderwijs, succesvolle migraties van Blackboard kan overleggen en dat er een plan op tafel kwam waarvan wij konden zeggen: ja, zo gaat het lukken!"
Door: threeshipsportal op 21-5-2013
Een aantal van jullie heeft tijdens de Gebruikersdag een eerste blik kunnen werpen op de richting die N@Tschool! v12 zal nemen. Voor wie het gemist heeft, de highlights.
Door: threeshipsportal op 15-9-2012

Bij de start van elk nieuw schooljaar zien we weer de nodige Tweets van lerenden met vragen over N@Tschool! voorbij komen. Het schoolleven is weer begonnen, waarbij vaak erg basale vragen en opmerkingen opvallen.

Door: threeshipsportal op 26-6-2012

Was je er niet bij? Dan heb je wat gemist. Lees het verslag en bekijk alle presentaties.

Door: threeshipsportal op 2-4-2012

Tijdens het Lentefestival van ROC Rijn IJssel trad Three Ships consultant Jos Herkelman op als Dr. N@Tschool! Iedereen kon bij hem terecht voor hulp bij het gebruik van de elo.

Door: threeshipsportal op 9-3-2012

Werk nu ook in Chrome of Safari! N@Tschool! v11.5 biedt u de vertrouwde functionaliteit van v11. Overstappen naar de nieuwe versie is eenvoudig; u hoeft geen gegevens te converteren of gebruikers te scholen.

VOLG ONS

       

Recente reacties

Re: Klantcase: Christelijke Hogeschool Windesheim
Als projectleider vanuit Windesheim wil ik graag even reageren op de bijdrage van mijn collega Anton Haitink. Anton merkt terecht op dat bij sommige opleidingen een minder positief beeld leeft dan het beeld dat wordt geschetst in het artikel van Three Ships. Afhankelijk van wie je vraagt zal er een andere reactie komen op hoe de overgang naar N@tschool! is ervaren.

In mijn bijdrage aan de gebruikersdag van 16 april zal ik dan ook proberen recht te doen aan beide beelden. De reden om wel een bijdrage te leveren aan het artikel is, dat we ondanks de hobbels die er zijn, tevreden zijn over de samenwerking met leverancier. Zoals gezegd: het is een avontuur waar we samen in zijn gestapt en waar we in goede samenwerking er hard aan trekken om de implementatie tot een succes te maken. Bij een deel van Windesheim is dit gelukt, bij een ander deel moet er nog een slag gemaakt worden.

Geert van der Wijk
Adviseur Onderwijs & ICT
Hogeschool Windesheim
Re: Klantcase: Christelijke Hogeschool Windesheim
Beste Anton,

Fijn dat je de moeite hebt genomen zo uitgebreid te reageren. En ja, er is altijd ruimte voor verbetering. De punten die je signaleert zetten we – voor zover dat nog niet zo was- op de agenda voor het eerstvolgende reguliere overleg met Windesheim.

New_Blog

You must be logged in and have permission to create or edit a blog.
Zien hoe het werkt? Demo aanvragen
Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor de nieuwsbrief